در حال بارگذاری صفحه...

سایت نوبت دهی اینترنتی دکتر | پزشکان خوب

پاتولوژیست زهرا دیندوست

طب فیزیکی و توان بخشی
گفتاردرمانی آوا مهاباد
آدرس: مهاباد ، چهارراه آزادی ، ساختمان پزشکان حسینی ، طبقه 6
تلفن همراه:
تلفن ثابت:
نوبتی ثبت نشده است
معرفی پزشک

گفتاردرمانی آوا مهاباد

پاتولوژیست گفتار و زبان : زهرا دیندوست
عضو انجمن علمی گفتاردرمانی ایران
ارزیابی و درمان اختلالات گفتار و زبان در :
آسیب های مغزی و ذهنی
اختلالات تلفظی و صوتی
کم شنوایی، شکاف کام، مشکلات بلع
اختلالات یادگیری(خواندن و نوشتن و ... )

کلینیک ما افتخار این را دارد که برای اولین بار درسطح استان آذربایجان غربی مجهز به سیستم نقشه برداری رنگی از مغز ( QEEG ) باشد که در تشخیص انواع اختلالات روانپزشکی مانند اوتیسم بیش فعالی اختلال یادگیری نقص توجه افسردگی اضطراب و.... بسیار کمک کننده است.

QEEG یک روش کاملا ایمن و بدون هیچ عارضه و خطری برای افراد است و در دو حالت چشم باز و چشم بسته گرفته می شود و عملکرد امواج مغزی را به صورت مشخصی نمایان می‌کند .

گفتاردرمانی آوا
آدرس:مهاباد ، چهارراه آزادی ، ساختمان پزشکان حسینی ، طبقه 6
تلفن:
موبایل:
گالری تصاویر گفتاردرمانی آوا
تجربیات کاربران
در ادامه می توانید تجربه مراجـعه ی کـــاربران دیگر به پاتولوژیست زهرا دیندوست را بخوانید.در صورتی که شما هم از بیماران پاتولوژیست زهرا دیندوست بوده اید می توانید نظر خود را ثبت کنید
نوبتی ثبت نشده است
سوالات متداول
در پزشکان خوب می‌توانید در سریع‌ترین زمان از پاتولوژیست زهرا دیندوست نوبت حضوری و مشاوره آنلاین پزشکی (تلفنی و متنی) بگیرید. امکان مشاهده تمام نوبت‌های آزاد پاتولوژیست زهرا دیندوست در پزشکان خوب فراهم است.
هزینه ویزیت پاتولوژیست زهرا دیندوست با توجه به نوع نوبتی که از ایشان می‌گیرید (نوبت حضوری، مشاوره تلفنی، مشاوره متنی) متغیر است. با مراجعه به پروفایل پاتولوژیست زهرا دیندوست می‌توانید هزینه دقیق ویزیت دکتر را ببینید.
پاتولوژیست زهرا دیندوست مطب در مهاباد دارند. برای دیدن اطلاعات کامل مطب، پروفایل پاتولوژیست زهرا دیندوست را ببینید.
با مراجعه به پروفایل پاتولوژیست زهرا دیندوست در صورت فعال بودن مشاوره آنلاین می‌توانید تلفنی یا به صورت متنی مشاوره پزشکی دریافت کنید.
پاتولوژیست زهرا دیندوست متخصص طب فیزیکی و توان بخشی هستند و در زمینه‌های نوبت دهی مطب و مشاوره تلفنی و مشاوره پزشکان خوب کلینیک مراجعه کنندگان را ویزیت می‌کند