در حال بارگذاری صفحه...

سایت نوبت دهی اینترنتی دکتر | پزشکان خوب

دکتر محمدرضا ارشاد لنگرودی

کلینیک پوست مو،لیزر و طب سنتی ایرانی آراد
آدرس: لاهیجان،خیابان کاشف شرقی،،نبش کوچه 18
تلفن همراه:
تلفن ثابت:
نوبتی ثبت نشده است
معرفی پزشک

دکتر محمدرضا ارشاد / دکترشبنم رجب زاده

***پوست،مو،لیزر،طب سنتی ایرانی***

__بوتاکس،فیلر(ژل)،لیزر موهای زائد،رفع تاتو با لیزر،جوانسازی و لیفت،مزوتراپی،ریزش مو،پلاسماجت،هایفو،اسکارلت،لایه برداری لیزردرمانی(با تکنولوژی Low Level Lazer Therapy)

**تشخیص مزاج و سو مزاج،حجامت،بادکش،ماساژ،درمان گیاهی**

___مشاوره رایگان جهت ارائه بهترین راهکارها و مدتهای زیبایی___

آدرس:لاهیجان،خیابان کاشف شرقی،،نبش کوچه 18

دکتر شبنم رجب زاده کنفی پوست،مو،لیزر و طب سنتی ایرانی
آدرس:لاهیجان،خیابان کاشف شرقی،،نبش کوچه 18
تلفن:
موبایل:
گالری تصاویر دکتر شبنم رجب زاده کنفی پوست،مو،لیزر و طب سنتی ایرانی
تجربیات کاربران
در ادامه می توانید تجربه مراجـعه ی کـــاربران دیگر به دکتر محمدرضا ارشاد لنگرودی را بخوانید.در صورتی که شما هم از بیماران دکتر محمدرضا ارشاد لنگرودی بوده اید می توانید نظر خود را ثبت کنید
نوبتی ثبت نشده است
سوالات متداول
در پزشکان خوب می‌توانید در سریع‌ترین زمان از دکتر محمدرضا ارشاد لنگرودی نوبت حضوری و مشاوره آنلاین پزشکی (تلفنی و متنی) بگیرید. امکان مشاهده تمام نوبت‌های آزاد دکتر محمدرضا ارشاد لنگرودی در پزشکان خوب فراهم است.
هزینه ویزیت دکتر محمدرضا ارشاد لنگرودی با توجه به نوع نوبتی که از ایشان می‌گیرید (نوبت حضوری، مشاوره تلفنی، مشاوره متنی) متغیر است. با مراجعه به پروفایل دکتر محمدرضا ارشاد لنگرودی می‌توانید هزینه دقیق ویزیت دکتر را ببینید.
دکتر محمدرضا ارشاد لنگرودی مطب در لاهيجان دارند. برای دیدن اطلاعات کامل مطب، پروفایل دکتر محمدرضا ارشاد لنگرودی را ببینید.
با مراجعه به پروفایل دکتر محمدرضا ارشاد لنگرودی در صورت فعال بودن مشاوره آنلاین می‌توانید تلفنی یا به صورت متنی مشاوره پزشکی دریافت کنید.
دکتر محمدرضا ارشاد لنگرودی متخصص هستند و در زمینه‌های نوبت دهی مطب و مشاوره تلفنی و مشاوره پزشکان خوب کلینیک مراجعه کنندگان را ویزیت می‌کند