در حال بارگذاری صفحه...

سایت نوبت دهی اینترنتی دکتر | پزشکان خوب

فیزیوتراپیست پروین شهدادنژاد

فیزیوتراپی
پروین شهدادنژاد فیزیوتراپیست
آدرس: بندرعباس - ابتدای بلوار سیدجمال الدین اسد آبادی - قبل از چهارراه فاطمیه - ساختمان پزشکان زیگورات
تلفن همراه:
تلفن ثابت:
نوبتی ثبت نشده است
معرفی پزشک

پروین شهدادنژاد
فیزیوتراپیست
شماره نظام: ف-815

آدرس: بندرعباس - ابتدای بلوار سیدجمال الدین اسد آبادی - قبل از چهارراه فاطمیه - ساختمان پزشکان زیگورات

پروین شهدادنژاد فیزیوتراپیست
آدرس:بندرعباس - ابتدای بلوار سیدجمال الدین اسد آبادی - قبل از چهارراه فاطمیه - ساختمان پزشکان زیگورات
تلفن:
گالری تصاویر پروین شهدادنژاد فیزیوتراپیست
تجربیات کاربران
در ادامه می توانید تجربه مراجـعه ی کـــاربران دیگر به فیزیوتراپیست پروین شهدادنژاد را بخوانید.در صورتی که شما هم از بیماران فیزیوتراپیست پروین شهدادنژاد بوده اید می توانید نظر خود را ثبت کنید
نوبتی ثبت نشده است
سوالات متداول
در پزشکان خوب می‌توانید در سریع‌ترین زمان از فیزیوتراپیست پروین شهدادنژاد نوبت حضوری و مشاوره آنلاین پزشکی (تلفنی و متنی) بگیرید. امکان مشاهده تمام نوبت‌های آزاد فیزیوتراپیست پروین شهدادنژاد در پزشکان خوب فراهم است.
هزینه ویزیت فیزیوتراپیست پروین شهدادنژاد با توجه به نوع نوبتی که از ایشان می‌گیرید (نوبت حضوری، مشاوره تلفنی، مشاوره متنی) متغیر است. با مراجعه به پروفایل فیزیوتراپیست پروین شهدادنژاد می‌توانید هزینه دقیق ویزیت دکتر را ببینید.
فیزیوتراپیست پروین شهدادنژاد مطب در بندرعباس دارند. برای دیدن اطلاعات کامل مطب، پروفایل فیزیوتراپیست پروین شهدادنژاد را ببینید.
با مراجعه به پروفایل فیزیوتراپیست پروین شهدادنژاد در صورت فعال بودن مشاوره آنلاین می‌توانید تلفنی یا به صورت متنی مشاوره پزشکی دریافت کنید.
فیزیوتراپیست پروین شهدادنژاد متخصص فیزیوتراپی هستند و در زمینه‌های نوبت دهی مطب و مشاوره تلفنی و مشاوره پزشکان خوب کلینیک مراجعه کنندگان را ویزیت می‌کند