در حال بارگذاری صفحه...

سایت نوبت دهی اینترنتی دکتر | پزشکان خوب

اپتومتریست مرضیه صادق نژاد

بینایی سنجی(اپتومتری)
مرضیه صادق نژاد اپتومتریست
آدرس: گرگان , خیابان ولیعصر , عدالت ۱۲ , مجتمع بهنام طبقه۳
تلفن همراه:
تلفن ثابت:
نوبتی ثبت نشده است
معرفی پزشک

مرضیه صادق نژاد
اپتومتریست
هزینه ویزیت ۱٠۳هزارتومان
آدرس: گرگان , خیابان ولیعصر , داخل عدالت ۱۲ , ساختمان پزشکان بهنام طبقه۳

مرضیه صادق نژاد اپتومتریست
آدرس:گرگان , خیابان ولیعصر , عدالت ۱۲ , مجتمع بهنام طبقه۳
تلفن:
موبایل:
گالری تصاویر مرضیه صادق نژاد اپتومتریست
تجربیات کاربران
در ادامه می توانید تجربه مراجـعه ی کـــاربران دیگر به اپتومتریست مرضیه صادق نژاد را بخوانید.در صورتی که شما هم از بیماران اپتومتریست مرضیه صادق نژاد بوده اید می توانید نظر خود را ثبت کنید
نوبتی ثبت نشده است
سوالات متداول
در پزشکان خوب می‌توانید در سریع‌ترین زمان از اپتومتریست مرضیه صادق نژاد نوبت حضوری و مشاوره آنلاین پزشکی (تلفنی و متنی) بگیرید. امکان مشاهده تمام نوبت‌های آزاد اپتومتریست مرضیه صادق نژاد در پزشکان خوب فراهم است.
هزینه ویزیت اپتومتریست مرضیه صادق نژاد با توجه به نوع نوبتی که از ایشان می‌گیرید (نوبت حضوری، مشاوره تلفنی، مشاوره متنی) متغیر است. با مراجعه به پروفایل اپتومتریست مرضیه صادق نژاد می‌توانید هزینه دقیق ویزیت دکتر را ببینید.
اپتومتریست مرضیه صادق نژاد مطب در گرگان دارند. برای دیدن اطلاعات کامل مطب، پروفایل اپتومتریست مرضیه صادق نژاد را ببینید.
با مراجعه به پروفایل اپتومتریست مرضیه صادق نژاد در صورت فعال بودن مشاوره آنلاین می‌توانید تلفنی یا به صورت متنی مشاوره پزشکی دریافت کنید.
اپتومتریست مرضیه صادق نژاد متخصص بینایی سنجی(اپتومتری) هستند و در زمینه‌های نوبت دهی مطب و مشاوره تلفنی و مشاوره پزشکان خوب کلینیک مراجعه کنندگان را ویزیت می‌کند