در حال بارگذاری صفحه...

سایت نوبت دهی اینترنتی دکتر | پزشکان خوب

دکتر ناهید عبدالله آبادی

عفونی
متخصص عفونی-داخلی-دکتر ناهید عبدالله آبادی
آدرس: اصفهان.خمینی شهر.خیابان بوعلی.روبروی کوچه درب محکمه.جنب داروخانه دکتر فروغی
تلفن همراه:
تلفن ثابت:
نوبتی ثبت نشده است
معرفی پزشک

متخصص عفونی-داخلی
فرغ التحصیل شهید بهشتی تهران
نوبت دهی به صورت تلفنی

متخصص عفونی-داخلی-دکتر ناهید عبدالله آبادی
آدرس:اصفهان.خمینی شهر.خیابان بوعلی.روبروی کوچه درب محکمه.جنب داروخانه دکتر فروغی
تلفن:
موبایل:
گالری تصاویر متخصص عفونی-داخلی-دکتر ناهید عبدالله آبادی
تجربیات کاربران
در ادامه می توانید تجربه مراجـعه ی کـــاربران دیگر به دکتر ناهید عبدالله آبادی را بخوانید.در صورتی که شما هم از بیماران دکتر ناهید عبدالله آبادی بوده اید می توانید نظر خود را ثبت کنید
نوبتی ثبت نشده است
سوالات متداول
در پزشکان خوب می‌توانید در سریع‌ترین زمان از دکتر ناهید عبدالله آبادی نوبت حضوری و مشاوره آنلاین پزشکی (تلفنی و متنی) بگیرید. امکان مشاهده تمام نوبت‌های آزاد دکتر ناهید عبدالله آبادی در پزشکان خوب فراهم است.
هزینه ویزیت دکتر ناهید عبدالله آبادی با توجه به نوع نوبتی که از ایشان می‌گیرید (نوبت حضوری، مشاوره تلفنی، مشاوره متنی) متغیر است. با مراجعه به پروفایل دکتر ناهید عبدالله آبادی می‌توانید هزینه دقیق ویزیت دکتر را ببینید.
دکتر ناهید عبدالله آبادی مطب در خميني شهر دارند. برای دیدن اطلاعات کامل مطب، پروفایل دکتر ناهید عبدالله آبادی را ببینید.
با مراجعه به پروفایل دکتر ناهید عبدالله آبادی در صورت فعال بودن مشاوره آنلاین می‌توانید تلفنی یا به صورت متنی مشاوره پزشکی دریافت کنید.
دکتر ناهید عبدالله آبادی متخصص عفونی هستند و در زمینه‌های نوبت دهی مطب و مشاوره تلفنی و مشاوره پزشکان خوب کلینیک مراجعه کنندگان را ویزیت می‌کند