در حال بارگذاری صفحه...

سایت نوبت دهی اینترنتی دکتر | پزشکان خوب

روانشناس بالینی لیلا امیریان

روانپزشکی و روانشناسی
لیلا امیریان روانشناس بالینی
آدرس: لنگرود,خیابان امام,جنب داروخانه دکتر یگانه,کوچه شهید سیگارودی
تلفن همراه:
تلفن ثابت:
نوبتی ثبت نشده است
معرفی پزشک

لیلا امیریان روانشناس بالینی
مدرس دانشگاه
طرحواره درمانی و و تحلیلی
مشاوره در زمینه : پیش از ازدواج،
زوج درمانی،خانواده درمانی،
اختلالات شخصیت،اضطراب و افسردگی،
مشاوره کودک و نوجوان

لیلا امیریان روانشناس بالینی
آدرس:لنگرود,خیابان امام,جنب داروخانه دکتر یگانه,کوچه شهید سیگارودی
تلفن:
موبایل:
گالری تصاویر لیلا امیریان روانشناس بالینی
تجربیات کاربران
در ادامه می توانید تجربه مراجـعه ی کـــاربران دیگر به روانشناس بالینی لیلا امیریان را بخوانید.در صورتی که شما هم از بیماران روانشناس بالینی لیلا امیریان بوده اید می توانید نظر خود را ثبت کنید
نوبتی ثبت نشده است
سوالات متداول
در پزشکان خوب می‌توانید در سریع‌ترین زمان از روانشناس بالینی لیلا امیریان نوبت حضوری و مشاوره آنلاین پزشکی (تلفنی و متنی) بگیرید. امکان مشاهده تمام نوبت‌های آزاد روانشناس بالینی لیلا امیریان در پزشکان خوب فراهم است.
هزینه ویزیت روانشناس بالینی لیلا امیریان با توجه به نوع نوبتی که از ایشان می‌گیرید (نوبت حضوری، مشاوره تلفنی، مشاوره متنی) متغیر است. با مراجعه به پروفایل روانشناس بالینی لیلا امیریان می‌توانید هزینه دقیق ویزیت دکتر را ببینید.
روانشناس بالینی لیلا امیریان مطب در لنگرود دارند. برای دیدن اطلاعات کامل مطب، پروفایل روانشناس بالینی لیلا امیریان را ببینید.
با مراجعه به پروفایل روانشناس بالینی لیلا امیریان در صورت فعال بودن مشاوره آنلاین می‌توانید تلفنی یا به صورت متنی مشاوره پزشکی دریافت کنید.
روانشناس بالینی لیلا امیریان متخصص روانپزشکی و روانشناسی هستند و در زمینه‌های نوبت دهی مطب و مشاوره تلفنی و مشاوره پزشکان خوب کلینیک مراجعه کنندگان را ویزیت می‌کند