در حال بارگذاری صفحه...

سایت نوبت دهی اینترنتی دکتر | پزشکان خوب

دکتر فرشاد اخباری

دندانپزشکی
دکتر فرشاد اخباری جراح دندانپزشک
آدرس: تهران
تلفن همراه:
نوبتی ثبت نشده است
معرفی پزشک

دکتر فرشاد اخباری

جراح دندانپزشک

__فارغ التحصیل از سائوپائولو

*ارتودنسی

*درمان ریشه،ایمپلنت

اینستاگرام :

@Dr.farshadakhbari@

تلگرام :

00982636565453



**یک روش جدید که برای کاشت ایمپلنت دندان به کار می رود روش full4 یا All on 4 می باشد.
در روش های قدیمی دندان پزشک برای افراد بدون دندان حدود ۸ الی ۱۰ ایمپلنت را در هر فک گذاشته و تا ۱۴ دندان ثابت را روی آن قرار می دهد، اما در این روش جدید فقط با نصب ۴ ایمپلنت میتوان ۱۲ عدد پروتز دندانی ثابت را حتی در یک روز روی این ۴ پایه نصب کرد .
در حقیقت از مزیت‌های این روش آن است که نیازی به پیوند استخوانی نداشته و امکان جراحی و نصب پروتز حتی در یک روز کاری میتواند صورت پذیرد.

**چه کسانی می توانند ایمپلنت های full4 یا All on 4 انجام دهند؟
تمام افرادی که دچار پوسیدگی های بسیار شدید در تعداد زیادی از دندان ها شده اند ، بیمارانی که به هر دلیل تعداد قابل توجهی از دندان های خود را از دست داده اند و یا بیماران بی دندان ،افرادی که دچار مشکلات جدی لثه بوده یا افرادی که در حال حاضر از دندان مصنوعی استفاده می کنند می توانند از این روش استفاده کنند.
از مزیت‌های مهم این تکنیک این است که نیازی به پیوند استخوانی نبوده و با توجه به این که در این روش جدید فقط ۴ عدد ایمپلنت ،دو عدد در ناحیه فوقانی و معمولا دو عدد دیگر در ناحیه نیش که بیشترین میزان تراکم استخوانی را داراست کاشته می شود، هیچگونه آسیبی به حفره های سینوسی فک بالا و یا عصب فک پایین نرسانده و نهایتا ۱۲ عدد دندان بر روی آن ۴ ایمپلنت گذاشته می شود‌.
امروزه ایجادیک لبخند زیبا، بواسطه این روش جدید میسر گشته و این امکان را میدهد ،که بواسطه آن درصد بسیار بالایی از بیماران قادر به انجام این عمل جراحی بدون پیوند استخوانی را داشته باشند و پروتز ثابت خود را در مدت بسیار کوتاه از یک روز تا یک هفته دریافت کنند .

دکتر فرشاد اخباری جراح دندانپزشک
آدرس:تهران
موبایل:
گالری تصاویر دکتر فرشاد اخباری جراح دندانپزشک
تجربیات کاربران
در ادامه می توانید تجربه مراجـعه ی کـــاربران دیگر به دکتر فرشاد اخباری را بخوانید.در صورتی که شما هم از بیماران دکتر فرشاد اخباری بوده اید می توانید نظر خود را ثبت کنید
نوبتی ثبت نشده است
سوالات متداول
در پزشکان خوب می‌توانید در سریع‌ترین زمان از دکتر فرشاد اخباری نوبت حضوری و مشاوره آنلاین پزشکی (تلفنی و متنی) بگیرید. امکان مشاهده تمام نوبت‌های آزاد دکتر فرشاد اخباری در پزشکان خوب فراهم است.
هزینه ویزیت دکتر فرشاد اخباری با توجه به نوع نوبتی که از ایشان می‌گیرید (نوبت حضوری، مشاوره تلفنی، مشاوره متنی) متغیر است. با مراجعه به پروفایل دکتر فرشاد اخباری می‌توانید هزینه دقیق ویزیت دکتر را ببینید.
دکتر فرشاد اخباری مطب در فرديس دارند. برای دیدن اطلاعات کامل مطب، پروفایل دکتر فرشاد اخباری را ببینید.
با مراجعه به پروفایل دکتر فرشاد اخباری در صورت فعال بودن مشاوره آنلاین می‌توانید تلفنی یا به صورت متنی مشاوره پزشکی دریافت کنید.
دکتر فرشاد اخباری متخصص دندانپزشکی هستند و در زمینه‌های نوبت دهی مطب و مشاوره تلفنی و مشاوره پزشکان خوب کلینیک مراجعه کنندگان را ویزیت می‌کند