در حال بارگذاری صفحه...

سایت نوبت دهی اینترنتی دکتر | پزشکان خوب

دکتر بهزاد اسکندری ثانی

ارتوپدی
دکتر بهزاد اسکندری ثانی متخصص ارتوپدی
آدرس: شیراز،خ زند،نبش20متری سینما سعدی،جنب بانک ملت،مجتمع پزشکی شیراز،طبقه سوم
تلفن همراه:
تلفن ثابت:
نوبتی ثبت نشده است
معرفی پزشک

دکتر بهزاد اسکندری ثانی
متخصص ارتوپدی
شماره نظام:33095
کلینیک ارتوپدی دکتر اسکندری با نزدیک به سی سال تجربه در جراحی ودرمان بیماریهای مربوط به زانو،دیسک وستون فقرات،استخوان ومفاصل وشکستگیها،ناهنجاریهای مادرزادی وآسیبهای ورزشی،با گروهی از همکاران مجرب آماده ارایه خدمات درمانی وجراحی وتزریقات داخل مفصلی شامل ژل درمانی،اوزون تراپی،PRP به بیماران گرامی میباشد.

دکتر بهزاد اسکندری ثانی متخصص ارتوپدی
آدرس: شیراز،خ زند،نبش20متری سینما سعدی،جنب بانک ملت،مجتمع پزشکی شیراز،طبقه سوم
تلفن:
موبایل:
گالری تصاویر دکتر بهزاد اسکندری ثانی متخصص ارتوپدی
تجربیات کاربران
در ادامه می توانید تجربه مراجـعه ی کـــاربران دیگر به دکتر بهزاد اسکندری ثانی را بخوانید.در صورتی که شما هم از بیماران دکتر بهزاد اسکندری ثانی بوده اید می توانید نظر خود را ثبت کنید
نوبتی ثبت نشده است
سوالات متداول
در پزشکان خوب می‌توانید در سریع‌ترین زمان از دکتر بهزاد اسکندری ثانی نوبت حضوری و مشاوره آنلاین پزشکی (تلفنی و متنی) بگیرید. امکان مشاهده تمام نوبت‌های آزاد دکتر بهزاد اسکندری ثانی در پزشکان خوب فراهم است.
هزینه ویزیت دکتر بهزاد اسکندری ثانی با توجه به نوع نوبتی که از ایشان می‌گیرید (نوبت حضوری، مشاوره تلفنی، مشاوره متنی) متغیر است. با مراجعه به پروفایل دکتر بهزاد اسکندری ثانی می‌توانید هزینه دقیق ویزیت دکتر را ببینید.
دکتر بهزاد اسکندری ثانی مطب در شيراز دارند. برای دیدن اطلاعات کامل مطب، پروفایل دکتر بهزاد اسکندری ثانی را ببینید.
با مراجعه به پروفایل دکتر بهزاد اسکندری ثانی در صورت فعال بودن مشاوره آنلاین می‌توانید تلفنی یا به صورت متنی مشاوره پزشکی دریافت کنید.
دکتر بهزاد اسکندری ثانی متخصص ارتوپدی هستند و در زمینه‌های نوبت دهی مطب و مشاوره تلفنی و مشاوره پزشکان خوب کلینیک مراجعه کنندگان را ویزیت می‌کند