در حال بارگذاری صفحه...

سایت نوبت دهی اینترنتی دکتر | پزشکان خوب

اپتومتریست عاطفه آسیابانها

بینایی سنجی(اپتومتری)
اپتومتریست
آدرس: قزوین، چهارراه خیام، روبروی مجتمع مهر و ماه ، طبقه دوم
تلفن همراه:
تلفن ثابت:
نوبتی ثبت نشده است
معرفی پزشک

بینایی سنجی و ساخت و فروش انواع عینکهای طبی
تجویز و ارائه انواع لنز های طبی ، و زیبایی

عاطفه آسیابانها رضائی اپتومتریست
آدرس:قزوین، چهارراه خیام، روبروی مجتمع مهر و ماه ، طبقه دوم
تلفن:
گالری تصاویر عاطفه آسیابانها رضائی اپتومتریست
تجربیات کاربران
در ادامه می توانید تجربه مراجـعه ی کـــاربران دیگر به اپتومتریست عاطفه آسیابانها را بخوانید.در صورتی که شما هم از بیماران اپتومتریست عاطفه آسیابانها بوده اید می توانید نظر خود را ثبت کنید
نظرات
راحله نجف پور کلیشمی
این پزشک را پیشنهاد می کنم
زمان انتظار در مطب : 0-15 دقیقه
بسیار کارشون عالیه ... توصیه میکنم
نوبتی ثبت نشده است
سوالات متداول
در پزشکان خوب می‌توانید در سریع‌ترین زمان از اپتومتریست عاطفه آسیابانها نوبت حضوری و مشاوره آنلاین پزشکی (تلفنی و متنی) بگیرید. امکان مشاهده تمام نوبت‌های آزاد اپتومتریست عاطفه آسیابانها در پزشکان خوب فراهم است.
هزینه ویزیت اپتومتریست عاطفه آسیابانها با توجه به نوع نوبتی که از ایشان می‌گیرید (نوبت حضوری، مشاوره تلفنی، مشاوره متنی) متغیر است. با مراجعه به پروفایل اپتومتریست عاطفه آسیابانها می‌توانید هزینه دقیق ویزیت دکتر را ببینید.
اپتومتریست عاطفه آسیابانها مطب در قزوين دارند. برای دیدن اطلاعات کامل مطب، پروفایل اپتومتریست عاطفه آسیابانها را ببینید.
با مراجعه به پروفایل اپتومتریست عاطفه آسیابانها در صورت فعال بودن مشاوره آنلاین می‌توانید تلفنی یا به صورت متنی مشاوره پزشکی دریافت کنید.
اپتومتریست عاطفه آسیابانها متخصص بینایی سنجی(اپتومتری) هستند و در زمینه‌های نوبت دهی مطب و مشاوره تلفنی و مشاوره پزشکان خوب کلینیک مراجعه کنندگان را ویزیت می‌کند