در حال بارگذاری صفحه...

سایت نوبت دهی اینترنتی دکتر | پزشکان خوب

کلینیک دندانپزشکی اطلس سیدی

دندانپزشکی
کلینیک دندانپزشکی اطلس سیدی
آدرس: مشهد,کوی سیدی,بین مهدی 4 و 6,جنب بانک ملت
تلفن همراه:
تلفن ثابت:
نوبتی ثبت نشده است
معرفی پزشک

کلینیک دندانپزشکی اطلس سیدی
ارتودنسی,ایمپلنت
دندانپزشکی زیبایی,پروتزهای دندانی
کلیه خدمات عمومی و تخصصی
با شرایط اقساط ویژه
معاینه و مشاوره رایگان

آدرس: مشهد,کوی سیدی,بین مهدی 4 و 6,جنب بانک ملت

کلینیک دندانپزشکی اطلس
آدرس:مشهد,کوی سیدی,بین مهدی 4 و 6,جنب بانک ملت
تلفن:
گالری تصاویر کلینیک دندانپزشکی اطلس
تجربیات کاربران
در ادامه می توانید تجربه مراجـعه ی کـــاربران دیگر به کلینیک دندانپزشکی اطلس سیدی را بخوانید.در صورتی که شما هم از بیماران کلینیک دندانپزشکی اطلس سیدی بوده اید می توانید نظر خود را ثبت کنید
نوبتی ثبت نشده است
سوالات متداول
در پزشکان خوب می‌توانید در سریع‌ترین زمان از کلینیک دندانپزشکی اطلس سیدی نوبت حضوری و مشاوره آنلاین پزشکی (تلفنی و متنی) بگیرید. امکان مشاهده تمام نوبت‌های آزاد کلینیک دندانپزشکی اطلس سیدی در پزشکان خوب فراهم است.
هزینه ویزیت کلینیک دندانپزشکی اطلس سیدی با توجه به نوع نوبتی که از ایشان می‌گیرید (نوبت حضوری، مشاوره تلفنی، مشاوره متنی) متغیر است. با مراجعه به پروفایل کلینیک دندانپزشکی اطلس سیدی می‌توانید هزینه دقیق ویزیت دکتر را ببینید.
کلینیک دندانپزشکی اطلس سیدی مطب در مشهد دارند. برای دیدن اطلاعات کامل مطب، پروفایل کلینیک دندانپزشکی اطلس سیدی را ببینید.
با مراجعه به پروفایل کلینیک دندانپزشکی اطلس سیدی در صورت فعال بودن مشاوره آنلاین می‌توانید تلفنی یا به صورت متنی مشاوره پزشکی دریافت کنید.
کلینیک دندانپزشکی اطلس سیدی متخصص دندانپزشکی هستند و در زمینه‌های نوبت دهی مطب و مشاوره تلفنی و مشاوره پزشکان خوب کلینیک مراجعه کنندگان را ویزیت می‌کند