در حال بارگذاری صفحه...

سایت نوبت دهی اینترنتی دکتر | پزشکان خوب

روانشناس سمیرا سادات میرزمانی

روانپزشکی و روانشناسی
سمیرا سادات میرزمانی روانشناس کودک و نوجوان
آدرس: تهران،خیابان شریعتی، بعد از حسینیه ارشاد، کوچه ارشاد، ساختمان پزشکان برگزیده، واحد 28
تلفن همراه:
نوبتی ثبت نشده است
معرفی پزشک

سمیرا سادات میرزمانی
روانشناس کودک و نوجوان
شماره نظام روانشناسی: 4684
آدرس: تهران،خیابان شریعتی، بعد از حسینیه ارشاد، کوچه ارشاد، ساختمان پزشکان برگزیده، واحد 28

سمیرا سادات میرزمانی روانشناس
آدرس:تهران،خیابان شریعتی، بعد از حسینیه ارشاد، کوچه ارشاد، ساختمان پزشکان برگزیده، واحد 28
موبایل:
گالری تصاویر سمیرا سادات میرزمانی روانشناس
تجربیات کاربران
در ادامه می توانید تجربه مراجـعه ی کـــاربران دیگر به روانشناس سمیرا سادات میرزمانی را بخوانید.در صورتی که شما هم از بیماران روانشناس سمیرا سادات میرزمانی بوده اید می توانید نظر خود را ثبت کنید
نوبتی ثبت نشده است
سوالات متداول
در پزشکان خوب می‌توانید در سریع‌ترین زمان از روانشناس سمیرا سادات میرزمانی نوبت حضوری و مشاوره آنلاین پزشکی (تلفنی و متنی) بگیرید. امکان مشاهده تمام نوبت‌های آزاد روانشناس سمیرا سادات میرزمانی در پزشکان خوب فراهم است.
هزینه ویزیت روانشناس سمیرا سادات میرزمانی با توجه به نوع نوبتی که از ایشان می‌گیرید (نوبت حضوری، مشاوره تلفنی، مشاوره متنی) متغیر است. با مراجعه به پروفایل روانشناس سمیرا سادات میرزمانی می‌توانید هزینه دقیق ویزیت دکتر را ببینید.
روانشناس سمیرا سادات میرزمانی مطب در تهران دارند. برای دیدن اطلاعات کامل مطب، پروفایل روانشناس سمیرا سادات میرزمانی را ببینید.
با مراجعه به پروفایل روانشناس سمیرا سادات میرزمانی در صورت فعال بودن مشاوره آنلاین می‌توانید تلفنی یا به صورت متنی مشاوره پزشکی دریافت کنید.
روانشناس سمیرا سادات میرزمانی متخصص روانپزشکی و روانشناسی هستند و در زمینه‌های نوبت دهی مطب و مشاوره تلفنی و مشاوره پزشکان خوب کلینیک مراجعه کنندگان را ویزیت می‌کند