در حال بارگذاری صفحه...

سایت نوبت دهی اینترنتی دکتر | پزشکان خوب

دکتر علیرضا محمدزاده شبستری

دندانپزشکی
جراح دندانپزشک
آدرس: مشهد، خیابان ابن سینا، روبروی سه راه ادبیات، ساختمان پزشکان 46، بلوک 2، طبقه 2
تلفن همراه:
تلفن ثابت:
نوبتی ثبت نشده است
معرفی پزشک

دکتر علیرضا محمدزاده شبستری

جراح دندانپزشک

فلوشیپ زیبایی و ایمپلنت از استرالیا

دکتر علیرضا شبستری متولد مشهد، فارغ التحصیل دانشگاه علوم پزشکی مشهد در رشته دندانپزشکی هستند که در سال ۱۹۹۷ ، ۱۹۹۸ میلادی به کشور استرالیا مهاجرت کرده و پس از پشت سر گذاردن دوره‌های متعدد دانشگاهی و آزمون‌های خاص نظری و عملی، موفق به عضویت در کنسول دندانپزشکی استرالیا یا Australian dental council که مرجع رسمی و دولتی برای به رسمیت شناختن و تایید مدارک تحصیلی دندانپزشکان مهاجر از سایر کشورها به استرالیا می‌باشد شدند.

دکتر علیرضا شبستری ، پس از عضویت رسمی در کنسول دندانپزشکی، مشغول تحصیل در دوره‌های خاص تکمیلی دندانپزشکی یا فلوشیپ در رشته‌های دندانپزشکی زیبایی در دانشگاه سیدنی و فلوشیپ جراحی ایمپلنت در ایالت ویکتوریا و شهر ملبورن شده و نهایتا با بدست آوردن مدارک و تاییدیه‌های خاص از وزارت بهداشت و درمان استرالیا‌، ایالت نیو ساوت ولز بنام Greater Southern Area Health Services NSW Health شدند.
دکتر شبستری در سال ۲۰۱۰ ، ۲۰۱۱ پس از حدود ۱۴ سال زندگی، کار و تحصیل و فعالیت علمی، به کشور عزیزمان ایران بازگشته و در شهر مشهد اقدام به تاسیس مرکز پیشرفته درمان‌های دندانپزشکی نموده و با همکا ی پاره‌ای از بزرگواران متخصص دندانپزشکی، فعالیت خود در ایران را اغاز نمودند.

دکتر علیرضا محمدزاده شبستری جراح دندانپزشک
آدرس:مشهد، خیابان ابن سینا، روبروی سه راه ادبیات، ساختمان پزشکان 46، بلوک 2، طبقه 2
تلفن:
گالری تصاویر دکتر علیرضا محمدزاده شبستری جراح دندانپزشک
تجربیات کاربران
در ادامه می توانید تجربه مراجـعه ی کـــاربران دیگر به دکتر علیرضا محمدزاده شبستری را بخوانید.در صورتی که شما هم از بیماران دکتر علیرضا محمدزاده شبستری بوده اید می توانید نظر خود را ثبت کنید
نظرات
این پزشک را پیشنهاد می کنم
زمان انتظار در مطب : 0-15 دقیقه
بهترین دکتر و متخصص ایمپلنت در مشهد هستند..بسیار با تجربه و دقیق و نابغه هستند
این پزشک را پیشنهاد می کنم
زمان انتظار در مطب : 0-15 دقیقه
بسیار عاااااااااااالی
نوبتی ثبت نشده است
سوالات متداول
در پزشکان خوب می‌توانید در سریع‌ترین زمان از دکتر علیرضا محمدزاده شبستری نوبت حضوری و مشاوره آنلاین پزشکی (تلفنی و متنی) بگیرید. امکان مشاهده تمام نوبت‌های آزاد دکتر علیرضا محمدزاده شبستری در پزشکان خوب فراهم است.
هزینه ویزیت دکتر علیرضا محمدزاده شبستری با توجه به نوع نوبتی که از ایشان می‌گیرید (نوبت حضوری، مشاوره تلفنی، مشاوره متنی) متغیر است. با مراجعه به پروفایل دکتر علیرضا محمدزاده شبستری می‌توانید هزینه دقیق ویزیت دکتر را ببینید.
دکتر علیرضا محمدزاده شبستری مطب در مشهد دارند. برای دیدن اطلاعات کامل مطب، پروفایل دکتر علیرضا محمدزاده شبستری را ببینید.
با مراجعه به پروفایل دکتر علیرضا محمدزاده شبستری در صورت فعال بودن مشاوره آنلاین می‌توانید تلفنی یا به صورت متنی مشاوره پزشکی دریافت کنید.
دکتر علیرضا محمدزاده شبستری متخصص دندانپزشکی هستند و در زمینه‌های نوبت دهی مطب و مشاوره تلفنی و مشاوره پزشکان خوب کلینیک مراجعه کنندگان را ویزیت می‌کند